Denna sida är flyttad till nya Komin!

Nya adressen: https://cityofmalmo.omniacloud.net

Service över disk

Eva Broomé är den som möter alla våra besökare, svarar på frågor i vår receptionstelefon, delar ut bilnycklar till oss med mera. När hon inte är på plats, kommer Rose-Marie Granlund in.

Rakt över disk

Om receptionisten är på plats — stanna utanför disken och berätta vad du vill ha hjälp med. Detta är inte bara en servicefråga, utan handlar också om arbetsmiljö och trivsel för medarbetarna i receptionen.

Släpp inte in

När receptionen inte är öppen ska du inte släppa in externa besökare. De får vänta utanför tills receptionen har öppnat. Detta har med  säkerheten att göra. Du kan aldrig veta att det stämmer om någon säger "Jag ska ha möte med X strax" och låta dem vänta i våra lokaler.

Nyckelservice

Receptionisten sköter all utlämning av nycklar till bilar och cyklar. En av anledningarna till detta är att det tyvärr alltför ofta saknas nycklar och taggar i skåpet och att gjorda bokningar inte alltid respekteras.

Möte och kontaktuppgifter

För att kunna hålla en hög servicenivå i receptionen behöver vi hjälp från alla er medarbetare. Vi vill veta om du till exempel ska ha möte med externa besökare eller väntar en paketleverans. Vi behöver också dina korrekta kontaktuppgifter för att vi ska kunna koppla samtal och lotsa besökare rätt.

Vi vill ha koll på läget!

Tänk på att meddela oss i receptionen om det har hänt något inom ditt verksamhetsområde som kan leda till att vi får många samtal och frågor.

Fem i nio och fem i ett

Vi öppnar entrédörrarna för externa besökare fem minuter tidigare på morgonen och fem minuter innan öppettid efter lunch, för att underlätta för dig som ska ta emot besök. Så de inofficiella öppettiderna är klockan 8.55 och klockan 12.55.

Mer service

- Lämna alltid din undertecknade resplan till oss för scanning.
- Be oss om hjälp med att ta emot och lämna ut paket
   (beställning av bud gör du själv).