Ramavtal har tecknats med nedanstående leverantörer:
Andra optionen är utlöst och avtalet är giltigt till och med 31 augusti 2021.
Fastighets- och gatukontoret och stadsbyggnadskontoret har rätt att genomföra avrop från detta ramavtal. Avrop genomförs genom förnyad konkurrensutsättning:
För avrop kontakta magdalena.ripa@malmo.se
Här ska nya anbud tas in från samtliga leverantörer inom aktuellt teknikområde. Uppdragsbeskrivning tas fram av verksamheten. Tänk på att äska resurser hos enhetschefen på Upphandlingsenheten vid avrop mellan 5-10 basbelopp och över 10 basbelopp.
All dokumentation sker i direktupphandlingsmodulen i samband med genomfört avrop. Beställningen ska signeras före uppdragsstart och arkiveras.
Varje enskilt avtal inom teknikområdet har en specifik komplementdel, KMP och OBJ, kopplat till sig. Denna ska användas i samband med konteringen av inkomna fakturor.
Uppdragsbeskrivning (pdf, 399.4 kB)
Kontaktuppgifter och timpriser (excel, 35.4 kB)
Administrativa föreskrifter (pdf, 682.4 kB)
Vid avrop som genomförs av projektledare ska dessa mallar användas:
Mall avropsförfrågan Trafik (word, 46.4 kB)
Mall anbudsformulär Trafik (excel, 44.5 kB)