Ramavtal har tecknats med nedanstående leverantörer:
Andra optionen är utlöst och avtalet är giltigt till och med 1 maj 2021.
Fastighets- och gatukontoret har rätt att genomföra avrop från detta ramavtal. Avrop genomförs genom förnyad konkurrensutsättning:
För avrop kontakta magdalena.ripa@malmo.se
Här ska nya anbud tas in från samtliga leverantörer inom aktuellt teknikområde. Uppdragsbeskrivning tas fram av verksamheten. Tänk på att äska resurser hos enhetschefen på Upphandlingsenheten vid avrop mellan 5-10 basbelopp och över 10 basbelopp.
Vid avrop som genomförs av projektledare ska mallarna nedan användas.
All dokumentation sker i direktupphandlingsmodulen i samband med genomfört avrop. Beställningen ska signeras före uppdragsstart och arkiveras.
Varje enskilt avtal inom teknikområdet har en specifik komplementdel, KMP och OBJ, kopplat till sig. Denna ska användas i samband med konteringen av inkomna fakturor.
Uppdragsbeskrivning (pdf, 251.4 kB)
Kontaktuppgifter, kompetenser och timpriser (excel, 22.6 kB)
Administrativa föreskrifter (pdf, 711.5 kB)
Vid avrop som genomförs av projektledare ska dessa mall användas:
MALL- avropsförfrågan Övrig konstruktion alt. bro och kaj (word, 52.5 kB)
MALL-anbudsformulär Övrig konstruktion alt. bro och kaj (excel, 57 kB)