Ramavtal har tecknats med tre leverantörer.
Avtalstiden är 2 år från och med 2019-07-01 till och med 2021-06-30 med option för beställaren att förlänga ramavtalet med 1 + 1 år.
Fastighets- och gatukontoret har rätt att genomföra avrop från detta ramavtal.
Avrop ska genomföras enligt fördelningsnyckel. Innan avrop genomförs vänligen ta kontakt med alexander.karlsson@malmo.se eller cecilia.thoft@malmo.se för tilldelning av leverantör.
I detta avtal tillämpas fördelningsnyckel (rullande rangordning) enligt nedan.
Avrop | Ramavtalsleverantör nummer |
---|---|
1 | Ramavtalsleverantör nummer 1 |
2 | Ramavtalsleverantör nummer 2 |
3 | Ramavtalsleverantör nummer 3 |
4 | Ramavtalsleverantör nummer 1 |
5 | Ramavtalsleverantör nummer 2 |
6 | Ramavtalsleverantör nummer 3 osv. |
Vid avrop ska mail i enlighet med ”Avropsrutin” skickas till den ramavtalsleverantör som är på tur att erhålla nästa avropsförfrågan, med kopia till alexander.karlsson@malmo.se och cecilia.thoft@malmo.se på upphandlingsenheten. Mailen sparas som underlag för uppföljning av ramavtalet.
För det fall att leverantören tackar nej till avropet måste alexander.karlsson@malmo.se eller cecilia.thoft@malmo.se på upphandlingsenheten få kännedom om detta omgående.
Administrativa föreskrifter (pdf, 373.2 kB)
Timprislista (excel, 12.1 kB)
Uppdragsbeskrivning projektledare (pdf, 27 kB)
Uppdragsbeskrivning projekteringsled (pdf, 120.4 kB)
Avropsrutin (word, 21.4 kB)